mandag den 13. oktober 2014

Velkommen til min nye blog!

Velkommen til min nye blog.
Jeg har valgt at lave den her blog, da jeg i forbindelse med arbejdet som hestemassør, oplever mange ting når jeg er rundt i staldene. Jeg får ofte også mange spørgsmål, nogle mere underlige end andre, som man som hesteejer måske har stillet sig selv, men aldrig fundet svaret på.

Jeg vil derfor her dele mine erfaringer og "aha"-oplevelser, som jeg får fra alle jeres dejlige heste, som alle en og hver, er specielle og har hver sin historie at fortælle.
Jeg vil også komme med svar på nogle af de spørgsmål som jeg får stillet.

Der vil også komme nogle lidt mere faglige indlæg, som passer til hestehold og træning i henhold til årstiderne.

Jeg håber, at I vil tage godt imod min nye blog, og at I får udbytte af den viden som jeg har opsamlet i årenes løb og stadig opsamler og deler med jer.

God læselyst!

-Sandra Kaiser
EquiBalance.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar